{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آن کهنه درختم که تنم زخمیِ برف است💔😭

آن کهنه درختم که تنم زخمیِ برف است💔😭
دیدگاه ها (۴)

خیلیا از فقر دم میزنن فقط برای اینکه بچشم بیان وگرنه حتی یه ...

دنیای نامردی زیاده💔😭

اى كاش غزل يك ثمرى داشته باشددر حال خرابم اثرى داشته باشدهر ...

من همون درختم

استری کیدز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط