{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامممممم

سلامممممم
من بعد ۵ روز برگشتم
ببخشید که تو این ۵ روز نبودم ستاره هام 🥲
اما
اما
اما
من با پر انرژی برگشتممممممممم💖💖💖
خب خب بریم یکم فعالیت کنیم؟
خیلی دوستون دارم و حمایت یادتون نره🥰
دیدگاه ها (۰)

یکم آهنگ گوش کنیم؟ هوم؟لایک؟فالو؟بازنشر؟کامنت؟من عاشق کامنتم...

موزه دیور تو پاریس

بچه ها ببخشید این دو روز نبودم ولی از امروز فعالیت هام برمیگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط