{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاره شدم سر این ادیت لایک کنم تورو خداااااا⃢ بهش نمره بد

پاره شدم سر این ادیت لایک کنم تورو خداااااا⃢ بهش نمره بدیدᥫ᭡
دیدگاه ها (۱۰)

ادیت خودمههه کپی بکنی جرت میدم

بازم میزارمم

ᥫ᭡⃝

من خودم سبزممممᥫ᭡⃢

ادیت من اصکی ممنوعنمره بدید 1تا10

خودم درستش کردم بهش نمره بدید🤏🏻هیچوقت یه لایک بهم نمیرسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط