{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه دلتنگی...

اگه دلتنگی...
دیدگاه ها (۰)

میگه روزگار میگذره...🥀

دلتنگی که وقت نمیشناسهاونم اگه از جنس مادر باشه...💔😔

اگه نظر من رو بخوای، دلتنگی یه جور بیماریه...مثل سرطان، که خ...

و در آخر امان از دلتنگی..💔❤️‍🩹ی سری به پیجم بزن خوشحالشم🫠اگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط