{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من آدم دل نازکی هستم 🥺

من آدم دل نازکی هستم 🥺
پس مراقب باش ناراحتم نکنی 🤗
دیدگاه ها (۵)

از من به شما نصیحت:)

مراقب باش بقیرو بیدار نکنی...

پس مراقب حرف زدنت باش اگه حق بود لایک کن نکنی یعنی نبودی ها!...

همیشه مراقب کسی باش که مراقبته شاید دیگه هیچوقت مثل اون پیدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط