{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من آدم نرفتنم ، آدم دوست موندن

من آدم نرفتنم ، آدم دوست موندن
یا اصلا آدم دیر رفتنم ،
خیلی دیر ...
اما وقتی برم ، دیگه آدم برگشتن نیستم ...
آدم مثل قبل شدن نیستم ...
باور کن ...!
دیدگاه ها (۰)

ای به گوشش برسونین یکی اینجا نگرونه...💔😭♡︎𝐋𝐢𝐤𝐞 & 𝐂𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬♥︎

دیشب خوابشو دیدم 😔😔

تا کی بشینم شو د تنهایی

لیوتم لیوه،،می‌خوام اسمونو قرمز کنم

هی دل هه

سلام خوشگلام راستش می‌خوام از ویسگون برم و دیگه فیک نویسی رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط