{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

البته خیلی وقته اومده الان باید منتظره قسمت 2 باشیم

البته خیلی وقته اومده الان باید منتظره قسمت 2 باشیم
دیدگاه ها (۴)

همگی الان باید شاد باشیم یا فشار بخوریم ؟

سلام قشنگاببخشید خیلی وقته نبودم جواب ندادم به کامنت ها و پس...

آقا برای من چند وقته سوال پیش اومده چجوری باید کامت ها رو پس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط