{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ، معذرت میخوام...💔

من ، معذرت میخوام...💔
ببخشید، واقعا میگم !🥀
همه چی تقصیر منه ، ببخشید...💔🖤
همیشه گند میزنم به همه چی ..
شما ها لیاقت منو ندارید راس میگم🥀💔
خوب اگه دوس دارید که قطعا اصن براتون مهم نی ، برم!🫠
هوم
یکی تونم بگه میرم .
چون واقعا حالم خوب نیس و فقط بلدم
اذیتتون کنم.
ببخشید 💔🥀🖤🫠
دیدگاه ها (۱۴)

من ، معذرت میخوام ...💔

عام ...🫠 هی هی🎀 ببخشید اینو میگما ولی خوب حوصلم سر رفته هر ک...

ادامه ۴ جیسو: سلام من جیسوام تو باید ات باشی درسته ات:سلام خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط