{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنده ی خدا میگن دیگه برنامه ای بعد این اتفاق نداشته

بنده ی خدا میگن دیگه برنامه ای بعد این اتفاق نداشته
دیدگاه ها (۱)

واقعا به خاطر این خوشحال نیستم!

مرگ تنها پایان برای شرورهاست

موخوام بکشممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط