{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییییییییییی قلبم تیکه پاره شد خیلی وحشیانه بود یکی جداش

واییییییییییی قلبم تیکه پاره شد خیلی وحشیانه بود یکی جداشون کنه همو کشتن واییییییییییی
دیدگاه ها (۵)

هیییییییی خستم

تایپ شخصیتی

دستم و بگیر تا به سمت نور بریم

حق

از هر سه نفر یکی منتظر تیکه پاره کردنتون😎😌🇮🇷💯((:

تو هم یه این سکانس ها قلبم براشون تیکه تیکه شد خیلی گناه داش...

آیا پارک جیمین قصد کشتن ارمیا ها را دارد ؟🔪🎀بله😔یکی نامجونو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط