{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودکشی اینجوری خیلی خوبه

خودکشی اینجوری خیلی خوبه
دیدگاه ها (۳)

من فقد تنهام

حق باهاشه

هیچکی نفهمید

🙃🙂

خوبه اینجوری پولدار باشی 😎#ایران

هیچ کس نمیدونه و فکر میکنن حالم خوبه ولی اینجوری نیست#تهیونگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط