{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من مانده‌ام و غم تشییع پیکرت…💔

من مانده‌ام و غم تشییع پیکرت…💔
دیدگاه ها (۲)

آخ ازاون روزها…روزهایی که پشت دوربینفقط اشک ریختم….💔اولین مح...

هرچی هم که بشه تا آخرش پشت وطنمون وایمیسیم✌🏻🇮🇷.@zeinab_.@zei...

اهلاً و سهلاً مرحبا ♥️✌️ لبیک سید مجـتبی ✋💯🇮🇷

داغت نمیشه باورم❤️‍🩹😔اولین محرم ما بدون شما💔

من مانده‌ام و غم تشییع پیکرت…💔

من مانده‌ام و غم تشییع پیکرت…💔#رهبر_شهیدم gasemsoleymani

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط