{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....

....
دیدگاه ها (۹)

...

^^

جوری که با این ادیت گریه کردم:)خیلی اهنگه توش غم داره:))))

این چالشو حتما انچام بدیید😽

🔴 خیلی‌ها میان برا امام حسین علیه‌ السلام سینه میزنند،🔵 اما ...

𝑀𝑦 𝐿𝑎𝑑𝑦♡شات = ۵ بک♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ   ⌲ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط