{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون موقع اگه هیچی نبود...ولی دلامون شاد

بود 😢🙏
دیدگاه ها (۶)

چقدر مهربون

ای جان....یا خدای بزرگ

🙏🙏🙏🙏🙏🙏

یا خدای بزرگ

:دختر عزیزم اون موقع ها ما هیچی نداشتیم گوشی نبود ..... و ما...

اکانت قدیمیم که بن شد به نظرم حداقل همه یه بار بن شدن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط