{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره دیگه سگه ما بوده حالا زیاد مهم نیست تهش یه ایدزه دیگه

آره دیگه سگه ما بوده حالا زیاد مهم نیست تهش یه ایدزه دیگه 🤫🤣
دیدگاه ها (۰)

🤫میدونی قراره ۱۰ تا آجی ۱۰ تا داداش مامانت برات بیاره ؟🤣

به جنده نمیشه اعتماد کرد هر kiri که ببینه میکنه تو خودش 🤫🤣🤣

البته با کا....ندوم چون نمیخوام ایدز بگیرم 🤫🤣🤣

اره دیگه مهم نیست...

دنسش هم یاد میگرم آرایش کردم یانکردم مهم نیست ولی خوب پست می...

به نظرم همه آدما یه بار باید تا تهش برن!تا ته اون چیزی که خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط