{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شکست..

دیدگاه ها (۲)

#توکیو_ریونجرز

چن ساعت دیگه...

#شکارچیان_شیاطین_کیپاپ

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ساعاتی پیش، یک نفتکش آمریکایی با از کار انداختن سیستم راداری خود، قصد عبور از تنگه هرمز را داشت، اما پس از اقدام سریع و قاطع نیروی دریایی ایران و شلیک به سمت آن، مجبور به توقف و بازگشت شد.

ب تاوان قلبی کہ #شکست ، قلب ها خواهم شکست..! :)✅♻️

من همیشه این فکرو داستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط