{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگه که:

میگه که:
لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔
دیدگاه ها (۰)

میدونستم مهم#نیستم ولی دیگه نه اینقد:)🖤

زِندگی دَردِ قَشَنگیِست کِ جَریان داٰرد!:)‌🩶📎

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(: 💔️

نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...🙂❤️‍🩹#ایران #عاشقانه #غمگین ...

حداقل دلی که خودت توش بودیو نمیشکستیبی وفاا 😢😢🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط