{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت میکنم که سکوت منطقی تر است 😑

سکوت میکنم که سکوت منطقی تر است 😑
دیدگاه ها (۳)

خودم کوکی و شوگا :)

خب حق داشته دختره :)

ولی گناه داشتن :)

بعد چهار تا بچه سال میان هیت میدن 🤌🤣

سکوت میکنم که سکوت منطقی تر است🤏🤌

سکوت میکنم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط