{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدای ععاااااااا داره تو ذهنم بخش میشه 😐

صدای ععاااااااا داره تو ذهنم بخش میشه 😐
دیدگاه ها (۴)

چهارشنبه سوری❎ جنگ داخلی✅

تاره بستنی کیم که سادس هم شبیه نیست یا اب شده یا یه جاش شکست...

شما چی؟ من که هم ناروتو فنم هم اتک فن تکلیفم چیه؟ 😐✨

اهنگی که این روزا تو ذهنم پلی میشه🫐👅

صدایی که هرشب تو ذهنم زم زمه میشه🥀🥀🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط