{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)
دیدگاه ها (۰)

ما خیلی به ستاره ها نزدیک بودیم ...

کاشکی ...

من ماه رو دوست دارم ولی شما بگید وایبم به کدوم میخوره

:)

#هیتلر_فن_گودرتمند#ضد_بتس#ضد_همجنسگرایی#فاشیسم#نازیسم#ضد_کمو...

ما و حزب‌الله لبنان تا ابد هم‌سنگریم ذوالفقار حیدریم جانفدای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط