{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من لیاقت این تنهایی رو دارم...:)

من لیاقت این تنهایی رو دارم...:)
دیدگاه ها (۰)

مثل اینکه موقع مرگم تنهام...:)))قدر همو بدونیم خاک بگیره پس ...

حرفی ندارم فقد دلم یه مرگ یهویی و شیرین میخواد🙃🪦⚰️

اخه ما چطوری بدون شما خوشحال باشیم؟😭🫠

😂😂😂🤞🏻

الان میدونم لیاقت تنهای رو دارم خیلی خوبه

تنهایی رو دوست دارم ولی بعضی اوقات...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط