{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در سکوت شب،

در سکوت شب،
وقتی نسیم خنک از روی دریا می‌گذرد،
بیشتر از همیشه جای تو را کنار
خودم احساس می‌کنم
انگار هر موج نامت را صدا می‌زند
کاش امشب کنار این دریا بودی؛
تا با هم به صدای موج‌ها
گوش می‌دادیم و می‌فهمیدیم
که عشق، شبیه دریاست؛
گاهی آرام و دلنشین،
گاهی طوفانی و بی‌قرار،
اما همیشه عمیق،
همیشه ماندگار. و من،
در میان تمام شب‌های دنیا،
تنها شبی را دوست دارم که
در آن نگاهت
مثل ماه بر دریای قلبم بتابد. 🌙🌊
#عاشقانه
#amd_msn11
دیدگاه ها (۹)

رسول خدا صلي الله عليه واله می فرمایند :کسي که امامت علي (عل...

#طنز_شاد_خنده_دار😜😁 #amd_msn11

#طنز_شاد_خنده_دار😜😁 #amd_msn11

#طنز_شاد_خنده_دار😜😁 #amd_msn11

تکپارتی از جیمین Swim with meنشسته بودی به منظره رو به روت ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط