{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایی دوستش ندارم عاشقشم🫠✨️

وایی دوستش ندارم عاشقشم🫠✨️
دیدگاه ها (۰)

باختی R دوست نبودی از دشمنم بدتر بودی میدونی چقد برات گریه ک...

🗣🫴

بچها تا الان چقد ازم راضی هستین؟؟تو نظرات این پست بگید🫠

#دیالوگ دوستم داره!ولی من دوستش ندارممن عاشقشم:)هه این عاشقت...

دوسش ندارم عاشقشم تهکوک تا ابد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط