{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از یه جایی به بعد دیگه از تنهایی نمی ترسی

از یه جایی به بعد دیگه از تنهایی نمی ترسی
دیدگاه ها (۰)

به باد رفته تمام عمر کوتاهم

😭

کسی که توی آغوش غم بزرگ شدهترسی از تنهایی نداره...!🖤🕊🤚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط