{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها دلخوشیم‌ مرورِ خاطراتم‌ با تو..

تنها دلخوشیم‌ مرورِ خاطراتم‌ با تو..
دیدگاه ها (۴)

در حسرت رسیدن به آرزوهایمان پیر شدیم″🖤

وقتی ک ستایش(رفیقم..)کلیپ میگره ازم:/..

مرگ کودومشون دردناکتره بود؟ مرگ همشون خیلی دردناکه🥺فالو فور ...

من خاطراتم با تو رو هر شب مرور می کنم...

من خاطراتم با تورو هر شب مرور میکنم

رفیق اگه یه روز من نبودم بدون تنها دلخوشیم تو بودی...(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط