{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزن تار که امشب باز دلم از دنیا گرفته:((((

بزن تار که امشب باز دلم از دنیا گرفته:((((
دیدگاه ها (۰)

هیچوقت 🙃

واقعا حق بود

مرا ببوس برای آخرین بار:))))))

عالیییییی

بزن تار که امشب . . .💔

بزن تار زن بزن زیرا دلم بی تاب گشته بزن تاری که دل از دوری ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط