{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جیسویییی

🌀🎸🛹.
𐙚 • ° 𖦹 ° • ☆.
🌀𝕾𝖔𝖌𝖆𝖓𝖉🎸.
. 🌶⃢

.𝆤.࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛.𝆤.࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛.𖹭.࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛.𝆤.࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛.𝆤..
.
.
.
.
.
#تیک_تاک#استری_کیدز#بی_تی_اس
#گیتار_الکترونی#کیپاپ#کیدراما
#سیدراما#BL #چین#کره#تایلند#𝙱𝙼𝚆#هیونلیکس
دیدگاه ها (۰)

نههه

فکر کنم... دلم برای... هیونلیکس... تنگ شده

بعدش یه افسردگی خیلی زیبا

جرئت داری رد کن

اهنگ رو نمیدونم چرا ولی خیلی دوست میدارم

اهنگه شده قفلی جدیدم

ولی انقدرا گشنه نیستممممم هاااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط