{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اووووه همیشه دوسش دارم

اووووه همیشه دوسش دارم
⚕️😊😊😊😊😊😊😊😊😊⚕️
دیدگاه ها (۳)

مثل همیشه عالی⛓️❤️❤️❤️❤️❤️⛓️

ولی هیچ کس موندنی نیست.....💔💔

هممون اسیر دردی شدیم که.؟...درمونش یه آدم به دردنخوره......⚕...

همیشه دوسش دارم گوگولیییی

دوسش دارم

من خیلی دوسش دارم نتونستیم خداحافظی کنیموولی همیشه تو قلبم ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط