{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و تنها میذارہ ولے میمونہ غمش...

من و تنها میذارہ ولے میمونہ غمش...
دیدگاه ها (۰)

بود و نبودت نداره فرقی برام جونه تو 😄🤞🏻

حرف بعدی چی باشه😻🤍❤️

استوری++

چقدر خوبه... بین این همه آدم یه نفرو پیدا کنی کهشبیهه هیچکدو...

غمش زیاده...

غمش زیاده ..

غمش همرو می گاید بد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط