{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط اون که به عنوان اشانتیون دادنش🤣

فقط اون که به عنوان اشانتیون دادنش🤣
دیدگاه ها (۷)

حق🤣

بیگ بوییی😭🙏🏻

کای از بی تی اس....🤡

دوستان من زندم👍🏻

لب نشان دادنش راببین

سلام دوستان عزیز همونطور که گفتم هر کدوم از شما عزیزان فالوم...

اینم قند کنار چایی ☕️ ( همون اشانتیون ولی چصی تر )بازم کپی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط