{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفت:پیر بشی هنوز خشگلیا

گفت:پیر بشی هنوز خشگلیا
دیدگاه ها (۰)

تو تمام چیزی بودی که میخواستم

تو مال من فقط من

خودت نخواستی

خیلی لحظه قشنگیه❤️❤️❤️

در رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر بشی، نه اینکه وسط راه ازش س...

حاجی من بعضی جاهای مانگا رو نخوندم ولی واقعا سانمی موقع مرگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط