{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودمه

تو کامنتا یجوری حرف بزنید همه ما آرمی ها و بی تی اس تو یه خونه زندگی میکنیم
بریم برا کامنتا
دیدگاه ها (۲)

حمایت شه

من اینارو استن میکنم بقیه فشار میخوره

اینم از اقیانوس مون

ت کدومو استن میکنی

تو کامنتا یجور رفتار کنید انگار همه تو یه خونه زندگی میکنیم ...

اخبار سه تفنگدار: ایندفعه یجوری تو کامنتا حرف بزنید لنگار سر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط