{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشاتو باز کنی ببینی که همش یه خواب بوده!!

👌👌👌😊😍😍
دیدگاه ها (۳۱)

تا هستن قدرشون رو بدونین

تا لیوان پر میشود شکنجه می شدیم

واااااالا بوخوداااااااااا

امروز............ دلتنگ بودی یا دلگرم

یه چیزی هست به اسم غم خواب؛ ینی همش میخوابی تا از ناراحتی فر...

همش یه خواب بود ...#انیمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط