{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه آهنگو دوس نداری گوش نده دیگه متنفر شدن نداره :)

اگه آهنگو دوس نداری گوش نده دیگه متنفر شدن نداره :)
دیدگاه ها (۰)

🙂

🙂

برای بار هزارم با اونای هستم که یا گزارش میکنن یا بهشون فحش ...

اینووو ولششش اهنگو گوش کنننن دوسش دارمممم

دیوونه شدم بس که این اهنگو گوش دادم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط