{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه روز حساس بیم ولی‌خودی الان نیم💔

یه روز حساس بیم ولی‌خودی الان نیم💔
دیدگاه ها (۲)

میدونستم مهم #نیستم ولی دیگه نه اینقد :)🖤

چمانی‌دنیا‌رمیاسه‌وبان‌سرم:)🖤

دلم اغوشی از مرگ میخواهد:)🖤

(مرگ) هم از ما یادی نمیکند 🙂🖤

اروا ننت

هی خدا یه روز بود که کنسرت گذاشته ولی الان نمیدونیم کجاست

کی پایس یه چایی بزنیم تو رگ؟ هرکی مثل من چایی خوره یه خودی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط