{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط خودم مهمم

فقط خودم مهمم
دیدگاه ها (۰)

دوسش ندارم عاشقشم تهکوک تا ابد

اخخ قلبم دارم اتیششش می گیرمم🔥🔥

تو درختی کدومشونی؟

من آدم متفاوتیم

نمیدونم چرا آدما فکر میکنن برا من مهمن، سگ کی باشی عزیزم؟ فق...

جوری که همیشه سر ادمای مهمم عصبیم😀👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط