{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشـ از اول نبودیـ

کاشـ از اول نبودیـ
غم تاابد
دیدگاه ها (۰)

غـم تاابید ــ قاصدک ـ تنها ـ

﮼دلتنگ کسی بودی ؟میدونی دلتنگی چیه؟ غـم تاابد ـ قاصدکـ تنها ...

💔 ‏"قال احدهم إِن الكتمان لٱ يؤلم ثّم بكى"🖤ألمـ

هرکدام از ما چیزی را از دست می‌دهیم که برایمان عزیز است ؛ فر...

🌸کاشـ منمـ اینجوریـ بودمـ🫠

تاابد حق

حق تاابد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط