{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگف ک آقای قاضی ؛

میگف ک آقای قاضی ؛
بمولا دوسش دارم :))
اخرین پست۱۴۰۲
#دلبر
دیدگاه ها (۰)

هرکی که‌ لازم‌ باشه میمونه تقلا‌ چرا؟#دپ

حس میکنم اکثر زندگیم رو تو خیالاتم گذروندم...#دپ

شاید اولین نفر نبودم ولی از همشون بیشتر بودم:)♡#دلبرم

'نیاز دارم بهت مثل نیاز قلب به تپیدن......!'#دپ

اینم یکی از ادیتام....خیلیییییی دوسش دارم🐣نمیدونم قبلا پست ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط