{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام رفقا:(

سلام رفقا:(
به دلیل تمام شدن سه ماه خوشگذرونی و آغاز نه ماه بدبختی و درس خواندن را به تمام عزیزان تسلیت میگویم..💔
به همین دلیل بنده آف میزنم تا تعطیلات بعدی:)
خدافض:(
دیدگاه ها (۱۵)

💔❤️‍🩹

دلتنگتم:)

PAIN. First part

🌺☘🌼بِسْمِ ألله ألرحْمنِ ألرَحيمْألسلام عٓلیکٓ یااباعٓبدالله ...

پارت ۱۶بالاخره بعد از کلی جر و بحث و بهانه های بی دلیل، نارو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط