دفاع وزیر خارجه ترامپ از تجاوزات صهیونیستها در لبنان 🔹و
دفاع وزیر خارجه ترامپ از تجاوزات صهیونیستها در لبنان 🔹وزیر امور خارجه آمریکا مارکو روبیو در دفاع از تجاوزات رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: «تنها دلیل حضور اسرائیل در لبنان این است که حزبالله از آنجا اقدام به شلیک موشک و پهپاد میکند.»
🔸اظهارات روبیو در حالی مطرح شده که برقراری آتشبس در لبنان نخستین بند یادداشت تفاهم امضاشده میان ایران و آمریکا است.
🎬 @Mostazafin_TV
پ.ن. آتش بس مد نظر آنها ، یعنی ما میزنیم ، اما شما حق ندارید جواب بدهید !
عدم پاسخگویی ، برابراست با از دست دادن لبنان و حزب الله
🔸اظهارات روبیو در حالی مطرح شده که برقراری آتشبس در لبنان نخستین بند یادداشت تفاهم امضاشده میان ایران و آمریکا است.
🎬 @Mostazafin_TV
پ.ن. آتش بس مد نظر آنها ، یعنی ما میزنیم ، اما شما حق ندارید جواب بدهید !
عدم پاسخگویی ، برابراست با از دست دادن لبنان و حزب الله
- ۱۷۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط