{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش منم می‌تونستم انقدر غرور داشته باشم🙃🫠

ای کاش منم می‌تونستم انقدر غرور داشته باشم🙃🫠
دیدگاه ها (۰)

سم😂😂😂😂

بله هم اکنون من فردا امتحان اجتماعی دارم ولی هیچی نخوندم🙂چقد...

🥺💔

نمیدونم از کی اصکی رفتم🙂

بایلو

امام رضا ای کاش من کبوترت باشم🥺🫂

ای کاش تموم نشه منم...💗🪷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط