{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزِه خاصی نَدارَم بِگَم اَگِه پایِه هَستید کَپشِن با خود

چیزِه خاصی نَدارَم بِگَم اَگِه پایِه هَستید کَپشِن با خودِتون!
دیدگاه ها (۰)

میدونَم این آهَنگ رو چَند بار گُذاشتَم وَلی خِیلی گادِه!

حَرفی نَدارَم.

حَق تَرین حَرفی کِه اَلان شِنیدَم.

nice

سلام سلامممم💋💗چیزه حرف خاصی ندارم بالا رو ببینید..؛؛🎀؛؛🎀؛؛🎀؛...

کپشن نداریم ⏝︶ִֶָ⏝˖ ࣪ ୨୧ ࣪ ˖⏝ִֶָ︶⏝دلیلش: دلیل خاصی نداره صرف...

دالی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط