{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جوری مرده پرستین که

یه جوری مرده پرستین که
ادم دوس داره بمیره💔
#تگست_ناب
دیدگاه ها (۰)

🤦‍♀️🤣🤣

لجن ترازداورای ایران ندیدمبه قول درویش هرکاری میکننکه یه تیم...

🤣🤣🤦‍♀️

🤣🤣🤦‍♀️

ادم بمیره همچین خفتیو نبینه

........

شر و وردوستان چرا من جدیدا خوابای وحشتناک میبینم؟؟؟خواب دیدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط