{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خفته ایم در قبری به نام زندگی ؟

خفته ایم در قبری به نام زندگی ؟
دیدگاه ها (۵)

چه بگویم که نگویم بهتر است؟

و خفته ایم در قبری به نام زندگی ؟

بهار از دستای من پر زد و رفت

... نه باید امتحانش کنم اره... اریااااااا ارمانننننن کدوم قب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط