{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بِه این جُملِه داشتَم خِیلی تَوَجُه کُنید!

بِه این جُملِه داشتَم خِیلی تَوَجُه کُنید!
دیدگاه ها (۰)

پَشیمونِه اَگِه باوَرِتون کَرد.

oh yeah man:(

واقِعاً نَصیحَتاش قَشنگِه:)

pain!

به یک چیزی توجه کنید ایسو خیلی اروم بود همه ی این ها نقشه هس...

داشتم کتاب میخوندم رسیدم به این جمله گشنگ 😍😍😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط