{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشم میاد هیچکی به هیچکی اعتماد نداره😂💔

خوشم میاد هیچکی به هیچکی اعتماد نداره😂💔
دیدگاه ها (۲)

ولی خیلی توش غم بود💔

حالا هی میگه به من نگین بچه، هعی😂💔

جیمین جان میتونم بپرسم داشتی چیکار میکردی؟؟؟🛐

ویییییییییییییییییییییییی 🤩

بخدا مخاطب نداره🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛از آهنگش خوشم میاد🫠🫠🫠

به هیچکی اعتماد ندارم تو دنیا❤️

خوشم میاد عینک بزنم ولی عینکی نیستم عینکم مثل قیاسیه شماره ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط