{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم اینه شرمنده خدا نشیم👌👌👌

مهم اینه شرمنده خدا نشیم👌👌👌
دیدگاه ها (۰)

اینجوریاس....

حالا فهمیدی چرا؟چون اونا خوبو بی آزارن🌝

#حقیقت_تلخ

سکوت...

مهم اینه خدا تنهات نذاره...بقیه میان و میرن...

مهم نیست اگه همه تنهات گذاشتن،𖡝مهم نیست اگه مردم غمگینت میکن...

مهم اینه🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط