{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متاسفانه ط با چشمات نمی‌بینی...

متاسفانه ط با چشمات نمی‌بینی...
چون اصلا چشم نداری🤝🏻🤣😅🤦🏻‍♀️
دیدگاه ها (۰)

خدایی دهنت سرویس الان وقتش نیس😑🤦🏻‍♀️

بای بای🙄

ی دل دارم ک ناقابل؟

شاید اصلا چشاتو باز؛ ببندی بره!

وقتی چشمات با دروغ پرشده وقتی از پهلوی فقط یه اسم میدونیوقتی...

درک نداری بینی که من چمه

متاسفانه نمی شنوید😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط