{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برا خودم ۲‌ بود😍

برا خودم ۲‌ بود😍
دیدگاه ها (۷۵)

یاد بگیر ،....روی خودت و توانمندی های خودتحساب باز کنی...💯💯

💯در💯هیچ چیز در زندگی‌ بی حکمت نیست.....✍️🏻

ممنونم از زندگیم‌ که‌ بهم‌ یاد‌ داد‌،همه شبیه‌ حرفاشون نیستن...

والا حق

تو حتی ا خودم برا خودم مهم تری𖤐

کاپ؟برا خودم نیخواستی بیا پی آیدی بدم باهم آشنا شید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط