{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:حرفهایی را میزنم که دوست داشتم دیگران به من بگویند

:حرفهایی را میزنم که دوست داشتم دیگران به من بگویند
دیدگاه ها (۲)

عاشقشم مخصوصا اگر کامنت گذاشته باشید برام عاشق جواب دادن به ...

یونگیا تموم شد بخدااا ول کن اسپره ی بدبختو

خیلی ادیت قشنگیه

چون قلبی رو درمان کردن که هیچ امیدی به درمانش نبود

چای اش را تمام کرد و گفت : چطور انقدر خوب دیگران را دلداری م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط